درباره ما

صنعت ساختمان دایان

صنعت ساختمان دایان از سال 1389 در زمینه ساخت و ساز و خدمات ساختمانی کرمان فعال بوده و از سال 1394 با هدف تولید مصالح نوین ساختمانی اقدام به تامین برخی از مصالح و خدمات ساختمانی نمود، با توجه به رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمانی به صورت  و به صورت تخصصی در حوزه درب و پنجره دو جداره و چند جداره آلومینیوم با برند های با کیفیت بوتیا-ویستابست-وین تک-آکرول-upvc و…. با استفاده از نیرو های کارآزموده آموزش دیده و ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته فعالیت خود را شروع کرد.

این مجموعه در سال 1401 در ادامه اجرای طرح توسعه اقدام به ثبت و تاسیس برند جدید دایان نمود و علاوه بر پخش درب و پنجره دو جداره در سرتاسر کشور تولید اجرا و پخش محصولات مرتبط از جمله نماهای مدرن شیشه ای-درب های ضد سرقت و ضد حریق-درب های اتاقی و سرویس- درب های اتومات شیشه ای-درب های فلزی ورودی و پارکینگ (CNC و فرفورژه)-درب های کرکره برقی آلومینیومی و فولادی-انواع توری های بازشو و ثابت-پارتیشن شیشه ای-انواع شیشه های سکوریت،لمینت،لویی و جورجینبار و قفل های هوشمند را به محصولات و خدمات خود اضافه نمود.

مفتخریم که بتوانیم بهترین، بروزترین و با کیفیت ترین مصولات ساختمانی را به شما عزیزان تحویل بدهیم. 

روند کار

این محصولات با عقد تفاهم نامه همکاری در کمترین زمان ودر سطح کلیه کشور قابل اجرا می باشد افتخار ما کسب اعتماد از طریق ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و قیمتی رقابتی می باشد پیشاپیش از حسن توجه و همکاری صمیمانه شما کمال تشکر را داریم .

طراحی تولید و اجرای انواع نما های شیشه ای مدرن (فریم لس ، کرتین وال ، اسپایدر ،اسکای لایت ، یونیتایز، فین گلس)

تولید انواع توری های بازشو وثابت

پخش انواع درب های آپارتمانی و ویلایی ضد سرقت ، ضد حریق ،ترموود ، اتاقی ،حیاطی نفر رو وماشین رو ، ضد آب سرویسی ، ورودی ، اتومات ، کرکره برقی ، پارتیشن ، ....

تولید انواع کابینت و دکوراسیون داخلی

تولید انواع شیشه های صنعتی دو وچند جداره ( ساده ، رفلکس ، سکوریت ، لمینیت ، سند بلاست، ضد گلوله ، لوئی ، جورجینبار و ......... )

تولید انواع درب و پنجره های دو وچند جداره UPVC (ساده - لمینت – رنگی و روکش الومینیوم)

تولید انواع درب وپنجره دو وچند جداره آلومینیوم ( نرمال ، ترمال بریک ، لیفت اند اسلاید)

امکان تعویض درب وپنجره های قدیمی با دوجداره بدون نیاز به تخریب با پروفیل مخصوص بازسازی

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من